Emine geceden 1 subardagı suya 2 ceviz içi atıcaksanız sabah aç karnına içiçeksin aynı şekilde sabah 1 su bardağı suya yine 2 ceviz içi atın onu da gece yatarken için bagırsakları çalıştırıyor çok güzel ben faydasını gördüm şişkinliğini alıyor insanın denemekte fayda var zararlı birşey değil sonuçta Son olarakda o suyun içinde ki cevizleri atmıyoruz yiyoruz 🥰😘