Hayırlı geceler anneler ben yeni doğum yaptım yani şuan bebeğim 2 aylık olacak nasipse epitural sezeryan oldum ve doğum yaptığımdan bı sure sonra karnıma ara ara ağrılar bı yandan soğuk terleme basıyor ve ağrı şiddetleniyor ağrı kesici ictigimde işte rahatliyorim biraz olsun benm gibi yaşayan varmı acaba yada bilginiz yardımcı olursaniz sevinirim 🙏🙁