Bebekler uzun süre burnundan nefes alıyormuş, herhangi bir tıkanma olabilir ağızdan da alamaz o yüzden burun temizliği önemli demişti doktorumuz. Biz de serim fizyolojikle temizledik aspiratörle. Ama sonra bizim çok sık olmaya başladı yani temizliyorduk ama aynı gün içinde 3-4 kez yine oluyordu. Meğer korona olmuş bebeğim :( Bebeklerde burun tıkanıklığı şeklinde seyrediyormuş. Ben bilmiyordum sizi korkutmak icin degil de bilgini olsun diye yazdım. Normalde de tıkanabiliyor tabii ki ama çok fazla ise bi suphelenmekte fayda var