Muges4 Valla benım o kadar azdı ki sütüm birde ilk emzirme de çatlak oldu ona rapman bile mama sonrası gaInı cıkarıp hemen memeye tutturuyorum bazen istemiyordu memem acık yaslıyodum ki alışsın istesin kokusunu bilsin diye. Anne sütü cok başka. Sonra sonra alıştı mama dan 15-20 dk sonra hep meme istemeye başladı her ağladığında meme verdim şimdi sütünde arttı çok şükür eskiye göre emdikçe artıyorda zaten ama tutsun unutmasın diye hep meme verdim. Benım kızımında açlıga hiç tahammülü yok bas bas bagırır ağlardı elimiz ayagımıza dolaşırdı yine ugrastım. Bence sizde alıştırın 1 damla bile içse fayda faydadır 😇