Aynısı benim bebeğimde de olmuştu. Doktor hiç bir şey yapmayın bu bebeklik sivilcesi çoğu yenidoğanda olur ve kendinden geçer dedi. Hiç bir şey kullanmadık. 2. Ayın sonu yavaş yavaş kaybolmaya başladı ve sonra hiç kalmadı.
Yani hiç kafana takma müdahalede etme🙏🏻Bebişini bol bol emzir o kadar🥰