mom9898 yazinannesi21 zor gerçekten ama iyi olsunlar o da geçer iki gündür oğlum çok hasta keşke hasta olmasa da kaldırsa diyorum beni
Denizfdn mom9898 ya annelik duygusu acaba bisey mi neden ler kafamizi kurcaliyo Allahin izniyle bisey yoktur merak etme gorumcem benden 2 ay dogum yapti kizimdan buyuk o bile daha yeni konusmaya basladi 3 yasina gircek
Lizbon mom9898 Oyun grubu araştırın götürün. Ayrıca gece emzirmesi çoktan bitmeliydi sahsen 1 yastan sonra drlar önermiyor. Açıkcası memeye güveniyor biraz. Siz gece emzirmesini keserseniz uyur.
Vlns mom9898 bence naçizane artık emmeyi bırakmalı. Biz de 22 aylığız yarın başlayacağım çünkü araştırdığım kadarıyla memeyi bırakmadığı için sürekli uyanıyor .
Selin_C Elcin1989 merhaba ben aldım onu ama bilemedim nasıl vercem acaba bilgilendirir misiniz? 100 ml diyor bebeklerde gün içinde 1 kez hazırlayıp yatana kadar ara sıra mı vercem tek seferde içemez çok gelir çünkü nasıl yapıyorsunuz siz? 😊
Elcin1989 Selin_C kusura bakmayın yeni gördüm mesajınızı ben 1 kerede veriyorum bebeğim tadını sevdiği için bitiriyor