nlyoya merhaba iki aylık oğlum da aynı şekilde. Karanlıkta kucağımda pişpişlerken inanılmaz ağlıyor, ışığı açıp evi gezdirdiğimde susuyor. Resmen uyumak istemiyor ama bir süre sonra uyanıklık süresi dediğiniz saatlere yaklaşınca doğal olarak inanılmaz huzuru kaçıyor. Allah kolaylık versin 😥