Tued o kadar iyi anlıyorum ki yalnız değilsin.Atak,diş,yok uyku terörü derken cidden zorlanıyorum artık.9 aya kadar ağlama sesini bile duymadığım bebeği şimdi susturamıyorum.Sakin kalmakta o uyku haliyle bir yere kadar.Birde komşulara ses gidiyor stresi de beni geriyor.Yapacak bişey yok tabide ne bileyim şikayet edecekler diye de tedirgin oluyorum.