Merhaba güzel anneler süt alerjisinden kaynaklı bebişimizin yüzünde kötü derecede egzama çıkmıştı mustela kullandık fakat hiç iyi gelmedi bir annenin önerisi üzerine bioderma kullandık ve kesinlikle söndürdü kızarıklığı tavsiye ediyorum mutlaka deneyin
Bİoderma atoderm intensive baume ve atoderm intensive gel moussant umarım faydam olur meleklere 🌺❤️🙏🏻