Prensesss_annesiii Kızlar kiziminn atesi var uyuyor ama ayağımda yere koyuyorum ağlıyor ve uyku içersinde hep bisiden korkmuş gibi atıyor aniden acaba acilemi görürsek ateşi bugün basladi
Ebrdmn Prensesss_annesiii biz 36.9 oldu ateşi 6. Gün bu gun 38 yüksek ateş kabul ediyorlarmis sabahına demedin 40 oldu ateşimiz yada calpol ver ama gece uyuma ölç sürekli ama bence götursen iyi olur enfeksiyon dediler öksürük başladı ciğerlerine indi bir gece de ihmal etme
Prensesss_annesiii Ebrdmn uyumuyorum canim bugün gün boyu ayagimdaydi yere bırakıyorum ağlıyor şimdide ayağımda uyuyor
aysenurkn Prensesss_annesiii evet canım hastaneye götür bencede. Evdeyken üstünü çok giydirme ama hastaneye götürecek olursan da ört üstübü iyice üşür ateşli çıkınca yazık kuzum iyileşir hemen inşallah. Çok zor oğlum da 6 buçuk aylık falanken böyle hafif hafif öksürükle başladı ciğerlerine indi 15 tane falan iğne yedi kuzum anca iyileşti. Rabbim şifa versib
Merve-21 Prensesss_annesiii calpol dolvene göre daha sonra nasıl diyim biraz daha zaman geçmesi gerekiyor etki etmesi için düşmezse duş aldır acillerde berbat durumda yine götürmen tabi daha iyi ateş düşürmek için acilde de soğuk kompres yapıyorlar evde düşürebilirsin inşallah