Mehtaponurs Kizlar 22 aylık oğlum iki uc gundur hasta ateşli. Başka bir şehirdeyiz soğuk havadan etkilendi sanirim boğazları tikirtili öksürük falan da var. Kullanıyor musunuz bu ilacı versem sıkıntı olur mu bilemedim. Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi?
Merve-21 Mehtaponurs ben kullwndım bi işe yaramadı doktor bırak dedi şuan salgın var 25günde ikinci antibiyotik tedavisine başlandı
Esrakeskin28 Mehtaponurs canım ibramun Zero dışı pembe kutu içi pembe çilekli gibi olanını kullanıyorum soğuk algınlığı için 16 aylık oğlum var hatta bugün yine öksürmeye burnu tıkanmaya başladı hemen başladım şuruba
Mervegem Mehtaponurs doktora gitmeden verme canım bizde Bi atesle gittik kan tahlili aldı kanda enfeksiyon cıktı. 5 kutu ilaç verdi biri antibiyotik. Bugün 2.gün masallah cok iyi geldi ilaçlar. Zaten salgın varmıs