Seray34 9 haftalık hamileydim bir gün işten bir geldim resmen heryer kan oldu yerlere bulaştı o kadar korktumki dedim gitti bebek. Ağar topar hastanenin yolunu tuttuk ağlıyorum gidene kadar eminin yani o kanamaya bebek falan durmaz. Hastaneye bi gittik bizimki ultrasonda zıplıyor. Kanama etrafını sarmış kesesini. Ama o hopluyor. Doktor dış tarafta kanama çok ufak bir düşük riski var yüzde 5 bile değil dedi. Diyeceğim o ki her kanama büyük bir tehdit olmayabilir ama her kanamada muhakkak en erken şekilde hastaneye gitmeliyiz