İyi geceler 3 aylık bebişim var. Kuzenlerimizden grip gecti sanırım.burnu tıkalı hapşırık öksürük malum küçük olduğumuz için anne sütü dışında besinlerde destek alamıyoruz. Yanlızca pembe parol şurup verdim gün içinde bir kaç defa. Burun tıkanıklığı için serum fizyolojik verdim. Birde baş ucuna karanfilli soğan koydum. Var mı desteklemek için yapabileceğim başka birşey?