_YanakReisinAnnesii Doğum yapalı 3 ay oldu ama karnımın hâlâ büyük bir kısmını hissetmiyorum 0 his 0 acı o bölge de 😅 bu durum kalıcı mı yoksa belli bir zaman sonra hisler geri geliyor mu sizlerin nasıl oldu acaba 🌸
Peekaboo _YanakReisinAnnesii bende hep öyle kalacak zannediyordum hatta bastırınca aciyordu ya da içinde top top biseyler vardı şişlikler. Hiç gecmicek sandım. Bebeğim 17 aylık hepsi geçti. Üstüne basıyor mesela acımıyor. Hissim hiç yoktu hatta karın bölgem komple uyusuktu. Şimdi dokununca hissediyorum. O şişlikler de indi. En azından 1 sene tam dolması lazım. Endişe etme geçecek 🌸
Bir_pasaannesi _YanakReisinAnnesii 10 aylık bebeğim hala hissiz hel kesi yeri hemde biraz üst kısmı hissetmiyorum
marscicegi Benim uzun bi süre sonra yrine gelmizti ama asla tam eskisi gibi olmadı,olmuyor diye de biliyorum,3 sene sonra ikinciyi doğurdum şimdi yine aynı hisssizlik yavas yavaş geçiyor gibi
_YanakReisinAnnesii marscicegi bende kas deformasyonu olduysa bir daha gelmez diye biliyorum 😬 sizlerin ki nasıl oldu merak ettim ama geneli böyle sanırım 😅
_YanakReisinAnnesii Cheddar şuan göbek deliğinden dikiş yerinin biraz altına kadar hiç his yok umarım geri gelir 😅
_YanakReisinAnnesii Deletedmom5284 çok sinir bozucu ya o bölgeye birşey olsa hiç farkında olmam mesela 😅
marscicegi _YanakReisinAnnesii sinirler kesildiği için dönmüyor eski haline diye duymuştum bende :))) aynen dediğiniz gibi geneli hissizdir bence ,aksini diyeni hiç duymadım😊
_YanakReisinAnnesii Urazmom bende bastırınca karnımın içerilerinde bir yerler ağrıyor ama bahsettiğim bölge değil nereler ağrıyor bilmiyorum valla 😅😅😅
_YanakReisinAnnesii Peekaboo inşallah canım ya hep böyle kalacakmışım gibi hissediyorum sinirlerim bozuluyor çok tuhaf birşey çünkü bedenini hissetmiyorsun 😬😅😅
Rainyellow _YanakReisinAnnesii normal canım o bende bir kısmını hissetmiyordum 8 bucuk ay oldu bu uyuşukluk gitti heryerini hissediyorum
Lulemom _YanakReisinAnnesii herkes böyle diyor ama benim 3 ay oldu. Ben heryerini hissediyorum. Acı da değil. Normal tenimi hissediyorum en başından beri. Hiç hissizlik olmadı
3_bebeli_ana _YanakReisinAnnesii 3 kez sezeryan oldum hepsinde aynı oldu 2.bucuk ay önce oldum son sezeryani his yok uyuşuk böyle bir garip farklı birsey bazen dokunuyor um gelmis mi diye yok gelmemiş daha zamanı var demek ki..
Atlasalpveannesi _YanakReisinAnnesii bende de var 30 gün önce doğum yaptım doktoruma sordum 6 ay veya 1 yıl hissizlik olurmuş