Kızım 16 aylık ve ben ikinci bebeğime hamileyim. 3 haftalık tahminimce. Henüz doktora gitmedim. Kızım tam bi meme meraklısı. Evde yalnız olup canı sıkılınca aç olmasa bile yapışıyor hemen. Zaten hormonlardan mı bilmiyorum ama önceki kadar dolu dolu gelmiyor sütüm. Kan değerlerim düşük. Hamileyken emzirmeye devam etmek istiyorum ama en doğrusu kesmek olacak benim de sağlığım açısından. Siz nasıl bıraktırdınız. Tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var 🌸