Merhaba arkadaşlar kızım iki yaşında hepatit a aşısı olması gerekiyordu ama ben korana oldum oda korana oldu bir ay diasariya çıkamadık yani aşiyi yaptıramadım sonra tam korana bitti karantina bitti bu sferde kızımn kanında intap çıktı sonra hemşire aradı beni aşıya gelmeniz gerek diye bende korana oldgumuzu atlattigimizi sonrada kızımn hasta olduğunu syledim tamm ozmn iki hafta sonra gel dedi bende yarın görücem inslalah aşısı iki ay gecikti bişey olur mu çok merak ediyorum hiç aşılarını geciktirmezdim ama malesef bu sefer gecikti