Kızlar bebeğim 3aylık daha önce post açmıştım beslenme sıkıntımız var 1,5aydır ne meme ne biberon kabul etmiyor bebeğim 2,5kg doğdu sütüm geldi hamdolsun bebeğim emiyordu kilo alımı normaldi ilk ay ikinci ay normaldi kolik oldu denemediğimiz gaz ilacı kalmadı kızım fışkırarak kusmaya başladı 20gün heba oldu yavrucum idrar filmi çekildi kan verdik mide filmi öyle kolikliği dibine kadar yaşıyoruz o sıra cocuk hiç susmuyor gece gündüz bide kusuyor her emzirme sonrası gaz ilaçlarını kestim doktorumuz emzirdikten sonra sağıp takviye yapın mama takviye yapın dedi bende ilk kez anne oldum tecrübesizim dinledim her emzirme sonrası biberonla takviye yaptım zaten iyi kilo alan çocuğa sonra 2.aydan sonra memeyi emen cocuk birden kendini geri atmaya başladı dedimki eyvah meme reddi biberona alıştı yine sağmaya devam ettim kızım biberonda istemiyo karnı aç ağlıyo denemediğim biberon kalmadı ilk hipp mama vermiştim kusarken dr bebelac gold ar verin dedi onu verdim istemedi sma mama aldım onuda istemedi şimdi üç aylığız yaklaşık 1,5aydır hergün beslenmemiz böyle o ağlıyor ben biberon dayıyorum her seferinde önce memeye alıyorum ağlıyo kendini itiyo geceleri uydayken az az emiyor ama gündüzleri yok aç biliyorum bu arada geçen sürede üç doktor gezdik en son bi gittiğim alerji olabilir dedi kaka testi istedi şmdi onu bekliyorum emzirme danışmanından yardım istedim şimdi diyorumki zaten biberonda almıyor memede tek aldığı emzik emzik verince susuyor ona alıştı onsuz uyuyamıyor şöyle diyorum doktorumla görüştüm ilk doktoru bıraktım bu arada (takviye verin her emzirme sonrası diyeni ) hiç biberon emzik dahil vermiyim illaki mecbur kalıp memeye alışmazmı zaten geceleri az az da olsa emen cocuk emmediği için sütümde azaldı çok isterdim sütümle büyüteyim allah rızkımı vermiş mahrum etmeyim çabam oyüzden ha yanlış anlaşılmasın mamaylada büyünür tabi emzirmesekte anneyiz biliyorum ama benim cocugım için söylüyorum biberonu da mamayı da kabul etmeyen bi cocuk her bebek farklıdır ona istinaden sizcede analar memeye döndürebilirmiyim bu şekilde çünkü son ay sadece 300 gr aldı böylede kilo alamadı en azndan memeye döndürmeye çalışıyim ya nasip nasibimizde varsa olur olmazsada artık bi şekilde beslemeye çalışıcam ama hangi şekilde bebek kabul etmiyor artk bide gastrolojiye gitmeyi düşünüyoruz uzun oldu arkdaşlar biliyorum ama bizde durum böyle belki biriniz daha yaşamıştır bu durumu diye anlatıyorum sağolun şimdiden