Kızlar ben 15 ay önce normal doğum yaptım bi problemim yoktu bu zamana kadar taki sabah ağda yaparken bisey dikkatimi cekti afedersiniz rahim dili varya onun gibi rahim girişinde sarkıklık gördüm sizce neden olabilir doktora gitmeli miyim başına buna benzer bisey gelen varmı o sarken şey ne beni cok korkuttu ?