Deletedmom_49 gecenlerde bir postunuza daha yazmistim 2 ogun veriyorum diye. Dun 7 aylik kontrolune gittik. Doktor ne kadar yemek istiyorsa verebilirsin dedi ara ogunlerde yogurt tek meyve tavsiye etti. Ben misal ilk ve 2. Uykularindan kalktiktan sonra anne sutu veriyorum bi saat gectikten sonra biraz ogun hazirliyorum ama cok fazla miktarda degil. Eger anne sutu icmediyse ek gida hazirladiysam miktari biraz daha fazla yapiyorum doyurucu olsun diye. Ama ek gida ve anne sutu arasinda hemen hemen 1 saat ara olmus oluyor tamamliyor birbirini. Biraz da istahi varsa ve sevdigi seyse o da cok etkili.