Deletedmom_49 o zamanlardayken biz 1-1,5 ay önce yani ben 2 öğün veriyordum. Yani yemiyordu çok istemiyordu. Şimdi tabi daha farkında herseyın biz yemek masasına oturunca oda gelmek istyor yalnız durmak istemediğinden muhtemelen. O arada tıkıştırıyorım bişiler😅 öyle öyle öğün sayısı arttı