Ayrıca cok sarı gözüküyor, bebeginizi sık sık emzirin , kaç günlük oldunuz bilmiyorm ama , bunları düşünmekten sütünüze zarar gelmesin, dısarıdan bunlsrı söylemek cok kolay biliyorum ama burda yazan herkes duacınız , insallah allahın izniyle hayırlı bir sonuc cıkar sizin için, bebeginizin sarılıgı yukselmesin sık sık emzirin 🥰