Kızlar aranızda bu hastalık ile ilgili bilgisi olan var mı? Bir çeşit deri hastalığı ama çok nadir görülüyormuş. İnternette bile doktorların tezlerinden başka doğru düzgün bilgi yok. Oğlumun doğuştan sol kolunun içerisinde var. Doktor geçebilir de kalabilir de dedi. Ama o kadar belirsiz bir hastalık ki bazen su topluyor bazen silik bazen kırmızı. Ama ne tetikliyor hiç bilmiyorum. Sadece daha fazla bilgi arıyorum.