Kızım 6 buçuk aylık boğaz kırmızılığı ve öksürük ile gittik doktora ventolin ve macrol diye bir antibiyotik başladı öksürüğü var balgamı da atamıyor. Nebülizatör de aldık ventolin veriyoruz buhar banyosu yaptırıyoruz eczacımız göğüs açıcı bitkisel bir karışım hazırladı anlamadım ancak bir hafta oldu öksürük ve bağlam kaldı. Devam sütünü bıraktı uyurken zorla 40 cc içiyor beni isterse emiyor ek gıdaya başladık o yüzden mi devam sütü istemiyor