ikizannesi2 Annelerim günümüz kutlu olsun 🌺 32+3 gelen canlarımla bugünü kutlamak bizim de hakkımız 💜
Merimexx ikizannesi2 benim mucizem de 33+5te dünyaya geldi 8 ayligiz çok şükür sağlıklı .. Allah’ım kuvozde evladı olan tüm annelere sabır bebişlere şifa versin inşallah..
benaslindayohum ikizannesi2 33+4 de doğurdum 16 gun bekledim o kuvöz yolunu rabbim kimseyi kuvoz yolu gozletmesin hicbir annenin kucagi bos kalmasin insallah 🤲 dunya premature gunumuz kutlu olsun 💜
Elf33 Benim bebegim 33 +4de geldi hayatımıza. Onlar can bütün anneler ve bebklerimizin dünya prematüre ler gününü kutluyorum. 🥰🥰
Deletedmom4444 31+4 ,30+6 iki prematurem var.Ustelik kizimda 17 kasim premaure gunu oldugunu ogrenip 21 kasimda premature annesi olmak cok farkli bi duyguydu. 😕