İyi geceler arkadaşlar. Size kafama takılan birşey sormak istiyorum kızım 17 aylık ama hiç bir kelime çeşitliliği yok çok üzülüyorum bazen. Anne, baba, mama, meme, cici, ayyy diyor sadece. Her söylediğimizi birebir anlıyor yapıyor kendide işaret dili ile herşeyi anlatıp bütün ihtiyaçlarını görüyor. Zaman zaman çiş ve kakasını bile tuvalete yapıyor alışma süreci olsun diye tuvalete götürüyorum. Eşimde çok geç konuşmuş genetik diye düşünüyorum biraz ama erken mi yoksa bir doktora götürmeli miyim bilmiyorum sizlerin bu konuşma süreçleri nasıl geçti fikirlerinizi bekliyorum 🌺☺️