Merhaba kızlar 5 aylık kızım ablasindan soğuk algınlığı kaptı ikisinide götürdük ciger ve rsv testi yapıldı temiz ikiside. Büyük geçti surupla kucukte 5 gündür klamer ve asist ayrıca serum fizyolojik le açmama rağmen 5 günde ağır bir şekilde çoğaldı ve solunum çok hırıltılı olmaya başladı bronsiolit gibi ilk kızımda bu ayda olmuştu ikiside aynı yaz bebeği zaten neyse doktora yazdım acile gidin dedi tam olarak anlamadığım ben ilk öksürükte küçüğü götürdüm bişi çıkmadı ilaçlarla daha kötü oldu bronsiolit olmasından korkuyorum böyle bişi yaşayan varmı aranızda sonuç itibariyle ilaçlarla hafiflemesi gerekmez mi ilaç kullanırken bronsiolit olabilirmi