Msl- Kimileri diyor bebek uyanmadan emzirmene gerek yok acıkınca uyanacaktır kimileri 2 saatte bir emzirmen gerekiyor acaba hangisi doğru ? Bilgisi olan paylaşabilir mi ? Siz nasıl beslediniz bebeğinizi ?
co2041 Msl- 54 günlük.. sarılık olduğu için 2 saatte bir kaldırıp besliyordum. Sarılık değeri düştüğünden beri kendi uyanmasını bekliyorum zaten çok geç uyanmiyor
Katun Msl- benim ki 2 saati beklemiyordu ya çok nadirdi yani ben zaten otomatik olarak kalkardım. Sizin bebeğiniz nasıl kalkıyormu
melinda- Msl- benim bebeğim 15 günlük, artık geceleri 3-4 saat uyuyabilir dedi doktorumuz, eğer uyursa ben uyandırmıyorum onu bekliyorum zaten uyumuyordu ilk defa bu gece 3 saati bulmak üzereyiz ben de şoklardayım maşallah 🧿
Linaaa34 Msl- merhabalar canım 4 ayından sonra gece emzirmeye ıuandırmana gerek yok eğer uyuyorsa dedi dokturumuz bana şuan daha çok küçük sizinki gelişim dönemi tam oyuzden en az 2 kez emmesi gerekiyor diye düşünüyorum sağlıkla büyütün inşallah
Msl- Katun çok değişken durum bazen 3 ,4,5 oluyor gözümü açtığımda 5 saatin geçtiğini görünce suçluluk duyuyorum sanki çocuğu aç bırakıyormuşum gibi hissediyorum