Benim kızımda 9,5 aylık ve bizim yatağımızda yatıyo doktora sorduğumda 1,5 yaşına kadar gece 2 kere beslenmek şartıyla öneriyorum dedi emerek uykuya geçmiyor kanguruya alıştı kendiliğinden baya hareketlendikten sonra ama gece uyandığında meme verip geri uyutuyorum bazen acıkmış gibi emiyo bazende iki çekiyo arkasını dönüp uyuyo gündüz desen desen oynarken bile beni yanında istiyo sürekli kucağıma tırmanıyo babası ve benden hariç kimsenin kucağında durmuyor birileri olunca bize yapışık açıkcası şunu söylemem gerekirse ne bizimle yatmasından ne gece emmesinden ne kucak delisi olmasından muzdarip değilim kalkıp uyanık kalmıyo sonuçta yada uzun süre ağlamıyo bende yatıyorum sonuçta emerkende uyuyorum bu hep böyle devam etmicek sonuçta 3 yıl mı 5 yıl mı ben hayatımdan bu süreyi kızıma vermeye razıyım konforumdan feragat etmeye de o benim evladım ve onu bu dünyaya ben getirdim ilerde istesemde benimle yatmicak kucağıma gelmicek ben özleyip odasına gidicem benim onun ilgisine ihtiyacım olucak böyle düşünün bence ☺️