Kızlar bebişim 8 ay 26 günlük.
Nerdeyse 1 aydır aralıklı bi şekilde kabız. 2 gün düzgün gidiyor sonra 2 hafta kabız. Kabızlık her gün yapıyo ama çok kuru yapıyo.
Anne sütü alıyor ek gıdasını da blw yle alıyor. Ben anlamadım nolcak böyle. Var mı bu aylarda bu şekilde olan?