Papatyakiz kızım 17 aylık olacak, dün zaranın botlarını denedik çok hafif olmasına rağmen yürüyemedi bir ayağı çarpık adım atıyordu. vicco denedik sonrasında bilekten galiba rahatsız ettiği için yine bir ayağı çarpık adım atmaya devam etti (normal ayakkabıda böyle olmuyor) O yüzden bot almak yerine deri bir spor ayakkabı alacağım. Deneyerek alma şansınız var ise öyle yapın dün 2 markada da 20 numara olmuştu ayağına