Deletedmom4444 geçen ay tam 14 ekim den beri,öksürük ,burun akıntısı var antibiyotik kullandı gecti 3.4 gün sonra birdaha bu sefer balgam söktürücü kullandık o ara iyi gibiydi ilacı bıraktık simdi yine ara ara öksürük,burun tıkanıklığı var,bizimkine bronşit değil alerjik denildi ciğerlerinde çok şükür bişey yok,ablamın oğlu bugün 2. Sefer hastaneye yatti 1 hafta yatis verdiler,zatüre demisler ciğerleri su toplamış demişler çok da dikkat eder ablam oğluna nasıl oluyor anlamıyorum🙄