Gamzeblg Arkadaşlar oğöum 8 bucuk aylık eli hep kulağında ağrı yapsa cok ağlar kaşıyor gibi 2 hafta öncede aynıydı gittik doktora kulağı normal cıktı acaba diş dönemlerindemi oluyor bu sizde de oluyormu