Asafemir kusura bakmayın ama ne yaparsanız yapın kar etmicek en az 4 aylık olana kadar, her gün aynı şeyi yaşayacaksınız. Benim bebeğim de kolikti 4 ay bir fiil her 3 güne hastaneye giderdik lağman yapardık gazı bitmedi bitmedi çıldırırdı günlerce ağlamaktan gözyaşı kanalları tıkandı ve gözleri şişti çapak tuttu kızardı ben desen eşimde beraber her gece uykusuz perişan ve endişeliydik. Krizlere girerdi anlatamam neler neler denedim anason rezene kimyon, 7 tane gaz damlası vs vs....... 4 ay dolana kadar geçmiyor. Sadece sabır öneririm size, ben 4 aya gün sayardım, şuan 9 aylık şükür geçti o günler.