Birkullanici Edanaz27 valla ilk cankm karpuz çekti , ama cinsiyetin belli olduğu 10-12 haftalarda aşırı turşu istiyordu canım ve bi oturuşta bi bidon yediğim oldu 😂kızım oldu
Edanaz27 Demekki bunlar hurafe ya 🤣baksana çok nadir doğrı çıkması aşerme olayını bile çözemedim normaldede canımız bişeler cekiyor ama hamile olunca bebeğe bağlıyoruz heralde🤣
espiri Edanaz27 ekşi vs asla sevmem hayatta da asla yemem,ama tatlı şekerli şeylere bayılıyorum resmen eriyorum🤤🤤🤤hamileyken de kaşık kaşık bal yerdim baklava yerdim hergün mutlaka dondurma kızım oldu😁
Leylaa_ Edanaz27 ben eksi çok yemiştim bol limonlu salata turşu vs tatlıdan tiksinmiştim Yedigım zaman ağzımda çoğalıyor yutamiyordum kızım oldu
2prematureannesi Edanaz27 inşallah üzülmüyorum zaten canım oğlumdan tecrübeliyim şuan tek sıkıntı işte sadece bebek ve kendim için ufak tefek bir kaç parça bişey eksiğim var onları halledebilirsem rahatlicam onun dışında bir sıkıntım yok şükür
Nefes1490 Edanaz27 hayrlı olsn ins valla ben tatlida ekside yedim hiç kiz-erkek olayına giremedim kız oldu zaten 🤲💋