Sezeryan olan anneler ben doğum yapalı Ay oldu falan 3 yadir iki dizimde o kadar çok ağrıyor ki oturduğum yerden kalkamaniyom . Hani derler ya sezeryam olanlar kiminin beline kiminin dizlerine vurulmuş ağrı hep doğrumu doktor a gitmedim gecer yorgunluktan dir diye ama sabah kalkıyorum ağrı devam