Biraz tuhaf bir başlık oldu ama benim 25 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu ve ölü doğum yaptım. 19 aylikta bir oğlum var o zamana kadar g ve yatmadan onc bir sefer emiyordu ama sütüm yoktu emzik niyetine çok uzun süre de tutmuyordu ağzında hemen daliyordu uykuya. Doğumdan iki gün sonra sütüm geldi mastit olma korkusuyla oğlumu emzirdim. Onun öncesinde sagmayi da denedim ama sagamadim maalesef hiç sütüm akmadi.bir ay oluyor doğum yapalı ve oğlum çok güzel yemek yerdi hiç bişey yemiyor deli gibi emmeye başladı. Ne yapacağımı şaşırdım herkes benim hatam olduğunu söylüyor haklılar da ama bebegimi kaybetmiş olmanın üzüntüsü mastit olma korkusu emzirdim.Simdiyse çok fazla sütüm var ve ne yapacağımı sasirdim bol maydonoz nane falan yedim ama ise yaramiyor. Başına böyle birşey gelen var mı ne yapmalıyım.