Aselminaa bizim.hemsireler.yapti bir gunu gecsin olmuyo ha evde sen yapabilirmisjn evet agizdan veriliyor yalniz bir gun.onceden alip.dolapda saklayim falan deme sakin bizimki pazartesiye denk.geliyodu esimde.o gun.nobetciydi cuma.alacakdik hemşire evdeki dolaplarin yetersiz oldugunu asi saklama yonunden soyledi en yakin eczaneden.aldik.saglik ocagina.malum.her eczanede olmuyo