Kuzeybey2209 Ben de çok düşündüm. En son bazı doktorların tavsiyesi üzerine kullananların olduğunu okuyunca, bebek de 1 yaşıni geçince, deneyeyim dedim. Hâlâ muazzam diyemem ama, bir şeyler değişti. Özellikle gece uykusu biraz öne geldi, uzadı. Umarım siz de fayda görürsünüz