elcn4139 nasil düzeltenilirim bu durumu 2 3 4 aylarda 9 da yatardi. kalkardi ama gene yatirirdim. simdi 12 de uyuyor . 9 a nasil dondurucem bunu esimle az da olsa oturmak istiyoruz. zateb oda calistigi icin 12de yatiyoruz. (5. aydayız)
Nihal42 elcn4139 benimki hep 12 veya 1 de uyurdu. Şimdi uyku düzenini değiştirmeye çalışıyorum. Dün 11 de uyudu bugün 10 da. İnşallah 9 a düşürebilirim. Bende eşimle vakit geçirmek birazda kendime vakit ayırmak için istiyorum. Ama direniyor çok uykusu olmasına rağmen. Tam yemelik sıpa 😊
Bebikomom-_- elcn4139 burda sırayım bende uykuyu hiç sevmiyor oğlum ya gündüz uykusu yok gibi 5 dk uyuyor günde 2 defa Uyuyo şekerleme diyelim daha doğru olur akşam uykusuna 9 10 gibiydi şimdi o uyanık benim gözler kapanıyor onun enerjisi hala bitmedi aksamda cok uyaniyor oğlum 8 ay24gun 6 aydan beri öyle uyku düzenimiz 0 memede uyuyor çok yiprandim gece utanmaları meme istemelero😣
Neclan elcn4139 Şimdi bende uykuyla ilgili bir başlık açtım bizimkinin uyku saatleri çok güzel ay düzensiz gece on ikiden aşağı yttmiyor birde uyumak istemiyor gece yuzkere kalkıyor artık uykusuzlukdan saf gibi oldum şimdi yatırdım inanın kıpır kıpır hiç durmuyor
Nihal42 elcn4139 akşam 5 ten sonra uyutmuyorum.8 gibi duş aldırıyorum. 8.30 da odasına götürüyorum. Emziriyorum sonra yatağına yatırıp sallıyorum. Tabi uyumakta inat ediyor ama sonunda uyuyor. O direniyor bende direniyorum eninde sonunda alışacak ve bu kadar zorlamadan uyuyacakkkkk 🙈