merhaba kızlar yine ben 😝 bel fıtığı olup normal dogum yapan var mı ?. 22 sinde hastaneye gideceğim. belim de çok ağrıyor eğilemiyorum bile. daha 3 aylık olmak üzere. Bel agrim fitiktan dolayı mi acaba şimdi den böyleyse 6 7 aylık düşünemiyorum ağrısını 😫 (1 büyük 1 küçük bel fıtığım var. )