Bsradskran benim oğlumda dört aylık dün sabah sünnet ettirdik hastanede iğne yaptılar uyuşturmak için o zaman çok agladı bide ameliyathaneye girince tabi orda çok ağladı çıkınca da baya agladı ama acıdan degül hastane ortamından korktu biraz eve glince çok güzel uyuu üç saat sonra çişini yaparken biraz agladı ama sonrasında hiç bir şey olmadı şimdi uyandı ve sanki hiç sünnet olmamış gibi çok şükür krem sürüp karton bardak koyuyorum sizinde kolay geçer inşallah merak etmeyin ayakları kıpır kıpır benimkinin de ama canı yansa hareket ettirmez demekki yanmıyor😄