Kızlar oğlum 16.5 aylık ve oğlumda öksürük vardı hırıltısı vardı acile gittik röntgen falan çekildi ve antibiyotik verdi ve şuan burun akıntısıda başladı kendim evde pekmez ve tereyağı kürünü yapıp veriyorum öksürük için inşallah iyi gelir tabi burun spreyide var ama oğlum çok zorluyor kullanırken temizlerken bunun yanında hem burun tıkanıklığı hemde öksürük için doğal deneyip yaptığınız memnun kaldığınız kürler var mı mesela geceleri rahat uyuyabilmesi için burun tıkanıklığına çözümünüz var mı?