Husnahatun az önce birine daha yazdım . Bizim de öyleydi kuzum . Özellik mama yedikten sonra hırıltı artıyordu. Bizde 7 ayrı doktor gezdik hepsi ciğeri temiz dedi gönderdi .
En sonunda bronsit oldu çocuk , hava falan aldı düzeldi .
Doktor o zaman dedi ki böyle hırıltı olduğu zaman burnunu 2 saatte bir mutlaka aç yoksa çok zor dedi .
Serum ve siringa ile açıyoruz. Şimdi mesela grip yine hırıltı var . 2 saatte bir açıyorum burnunu , gribin ikinci günü ama nerdeyse iyileşti .