Bebegim 5 aylik ve bornsit oldu iki gundur hastanede iki kez hem agizndan hem burundan hava aldi evde de hava veriyoruz ama cokkk agliyo hava verirken 5 ay boyunca bu kadar aglamamistir toplamda hicc aglamazdi hic yormadi beni yavrum simdi boyle olunca cigerim parcalaniyo doktor evde de hava vermemizi burnunu surekli acmamizi odayi nemlebdirnemizi soyledi baska ne yapabilrim ememiyo sadece anne sutu aliyo istahi cokk azaldi zorla emziriyorum resmen napcam nolur akil verin yavruma dua edin allahim tum hastalarimiza acil sifa versin kurban oldugum rabbim