bayanlavanta gece yatarken kaşık maması veriyorum, gece 2 kez mama içiyordu her kalktığında su verdim ilk zamanlar sıkıntılı oldu tabi ama suyu da bıraktık simdi rahatız. 9 aydan sonra gece acıktıkları icin değil alışkanlıktan dedi doktorum, aslında gece beslenmeye ihtiyacları yok yani