Kızlar bana akıl verin, bugün 4 günlük bebeğim,
ilk gün hastanede hemşireler sezaryenle doğum yaptığım için sütüm gelmedi diye mama verelim dediler. Sarılık olmasın diye istemeyerek de olsa verdim.
gün sütüm gelmedi veremedim.
Gün sütüm azdı memeye sabretmedi sağıp sütü verdim.
4 Gün gün içinde 1 kez tuttu. Sonra acıkınca yine denedim asla emmiyor. Sağıp biberonla veriyorum ama memeyi asla tutmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum. Benim gibi olan var mı