Sema0951 Selamünaleyküm arkadaşlar bebeğim 11 ay 8 günlük ve hala dişi çıkmadı sizce bir sıkıntı var mıdır sizde durumlar nasıl yani tedirgin oluyorum artık
Ayten-1907 Sema0951 yok tabi canım 14 15 aya kadar bekle bakalım.. Yine de kontrole gittiğinde bir göster.. Ama 18 aylık çıkaran yiğenim var 🤭😂
mom1236 Sema0951 15 ay 8 günlük kızım da da diş yok. Kimisi normal illa çıkar diyor , doktorumuza sordum araştırma hastanesine gidin tetkik yaparlar içiniz rahatlar dedi. Tam gidecektim hasta oldum gidemedim. İnşallah haftaya salı günü randevu var gidicem
Bir_prens_bir_prenses Sema0951 kızım 10. Ayda çıkarmıştı sonra hepsini arka arkaya çıkardı aynı anda 3 dişi patladı d vitaminini düzenli verin çıkar hemde aynı anda patlatır çoğunu
Manolyaaa Sema0951 benim bebeğim bu ayın 24 ünde 1 yaşına giricek. 15 gün önce alt dişini daha yeni çıkardı 1 tane.simdide 1 tanede üstten daha yeni geliyo
Sema0951 Ayten-1907 ya öyle mi bendr artık çıksa da bişeyleri rahat yedirebilsem diyorum yeni böyle örnekler var mı erkek cinsiyet
Ayten-1907 Sema0951 tabi var canım.. Komşunun 14 aylık kızı var diş yok ama çubuk kraker yiyor.. Benimkinde 8 aylık 4 diş var yemiyor 😂.. Yani biraz çocuğa biraz bize bağlı sanırım..
Sema0951 mom1236 çok teşekkür ederim inşallah bişey olduğu için değildir hayırlı haberler alın inşaALLAH 😇
Sema0951 Manolyaaa Hım herhangi bişey yapmıyorsunuz değil mi birde yürüme emekleme ne durumda acaba sizler de benim de 8 Aralık 1 yaş nasip olursa
Manolyaaa Sema0951 şuan kendi kendine kalkıp bir kaç adım atmaya başladı.disi için çok sancı yapmamasi için zeytin yağı ve karanfil uyguluyorum damağına. Azcik saf zeytin yağına bir kaç karanfil atın.bir gece dolapta bekletin parmaginizla az az sürün
Ahsenimveben Sema0951 dr.a sordunuz mu hiç dış etinde kabarma beyazlamadami yok Birde kızımda 11+8 gunluguz yemek oalrkq kaç öğün veriyorsunuz uyku düzeniniz nadil ben yeni sutten kestim mama da almıyor o yüzden soruyorum
Sema0951 Ahsenimveben benşm oğlum 7.5 aylıkken emmeyi bıraktı devam sütü çok denedim ama hiçbirini kabul etmedi yani 7.5 aylıktan sonra. Tamamen ek gıda ile besleniyor uyku düzeni çok bozuk geceleri iyi ama gündüz çok az uyku uyuyor günde 4 kere besleniyor sabah öğlen ikindi gece olarak taneli veremiyorum hem diş olmadığından zorlayamıyorum ama her şeyi blender de yapmıyorum alışmasın diyr çatalla eziyorum genel de ve sulu olucak çok katı yemiyor alerjik bi bebek bide
Sema0951 Ahsenimveben sizin bebiş nasıl ne yiyiyor bizimki şehriye felan da yiyiyor çorba içinde yada muhallebi sini yapıyorum yutabiliyor kilosu nasıl neler yapıyor şuan