Merhaba, e bebekten 1.5 tog uyku tulumu aldım. Oda 22 23 derece. Fakat ben Bi türlü ayarlayamıyorum giydirmem gerekeni. 2 sefer giydirdim terlemiş vücudu soğumuş oluyo gece tulumdan çıkar üst baş değiştir eski düzende yatır yapıyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ben altına ince bir pijama takımı birde sadece uzun kol zıbın altına pijama denemiştim bu ikisinde de ter ve vücut soğuması oldu