7 ay 17 günlük bir kızım var bi aydır bi iyi bi kötü oluyor tam anlamıyla iyileşmedi ama buna rağmen yemesi içmesi kötü değildi zordu ama şu bi haftadır artık takatim kalmadı asla ağzını açmıyo kafasını çeviriyor meme emmiyo mama yemiyo gün geçtikçe kilo vermesinden korkuyorum doktor kilosu normal diyor ama çok tedirginim aşırı huzursuz hep ağlamalı haller gerçekten halim kalmadı artık aranızda böyle durumu yaşayan var mı bana geçecek şundan dolayıdır demek isteyen bi önerisi olan var mı 😔😔