Narmina Arkadaşlar bebeğim hafif bronşit oldu, olduğundan beridir, bezini doldurmuyor her zaman ki gibi , çok hafif işiyor ,ılac alıyor acaba başına gelen var mı kimsenin ?
Sinemkrsyk Narmina su verin bence,susuz kaldığında oğlumun bezi de böyle oluyo,biberonla su veriyorum kana kana içiyo günde 4-5kere
Harika3535 Çok geçmiş olsun canım bizde atlattık kıyamam kuzuma iştahsız oluyorlar ya ondan doymuyordur belki bizim ki meme bağımlısı meme bile istemiyordu kuzular hasta olunca iştahı da kapanıyor 😔
Narmina Harika3535 sizde de bronşit mi vardı? Kaç güne geçdi canım? Ya inşallah çabucak geçer, emiyor benimki ama yinede ıslatmıyor bezini
Sinemkrsyk Narmina ilaç içtiği için daha çok suyü ihtiyacı olabilir mi acaba,emzirdikten sonra hep verseniz su ,bide böyle deneyin bakalım